21 Ocak 2013 Pazartesi

Sanctum filmini izle

Filmin Adı: Sanctum (Türkçe Dublajdır.)
Filmin Yapım Yılı: 2011
Filmin Yapım Yerleri: Avustralya - ABD
Filmin Süresi: 1 saat 48 dakika
Filmin Türü: Aksiyon - Macera - Dram
Filmin Oyuncuları: Alice Parkinson, Richard Roxburgh, Christopher Baker, Ioan Gruffudd, Rhys Wakefield
Filmin Yönetmenleri: Alister Grierson, James Cameron
Filmin Yapımcıları: Aaron Ryder, Michael Maher, James Cameron, Ryan Kavanaugh, Andrew Wight, Peter Rawlinson, Brett Popplewell, Ben Browning
Filmin Senaristleri: Andrew Wight, John Garvin
Film Hakkında: "Sanctum" filmi 2011 yılında Avustralya ve ABD'de çekilmiş olan aksiyon, macera  ve drama filmidir. Filmin süresi 1 saat 48 dakikadır ve yönetmenliğini Alister Grierson ve James Cameron isimli iki yönetmen yapmıştır.
Filmin Konusu: Bir sualtı mağaraları dalış ekibi, dünyanın keşfedilmemiş ulaşılması en zor ve en güç olan bir sualtı mağara sistemine girerler. Fakat bir sıkıntı çıkar ve girdikleri sualtı mağarasında yaşamı tehdit eden bir kriz yaşarlar.
İyi seyirler dileriz.
NOT: Filmin fragmanı ve izleme seçeneği altta bulunmaktadır. Dilerseniz filmi izlemeden önce fragmanı izleyip film hakkında biraz bilgi sahibi olabilirsiniz.
Sanctum Filminin Fragmanı


Sanctum izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Film İzlerken Chat Sesini Kapatmak İçin  Simgesine 1 Kere Tıklayarak Sesi Kapatabilirsiniz.
 
Sitemizde bulunan videolar, video paylaşım sitelerinden alınmaktadır. Eğer hak sahibi videonun kaldırılmasını talep ederse sitemizden kaldırılır.
film izle - film izle - Teknoloji
Seni Seviyoruz Google