4 Aralık 2012 Salı

DNS Ayarları Nasıl Değiştirilir?

Değerli Ziyaretçilerimiz;
Bazı filmleri izleyebilmek için dns ayarlaması yapmanız gerekmektedir. Bizde bilmeyen arkadaşlar için resimli olarak açık bir şekilde anlatalım istedik. Hep Windows Xp, hem de Windows 7 ve Windows Vista işletim sistemleri için iki ayrı anlatım yaptık. Ayrıyeten videolu anlatımda eklenmiş bulunmaktadır.


DNS Ayarları Değiştirme Videolu Anlatım



Resimli Anlatım
Windows Xp İçin Dns Ayarları;
1. Adım
Öncelikle resimdede görüldüğü üzere Ağ bağlantılarıma giriniz. Daha sonra Yerel Ağ Bağlantısına sağ tıklayıp açılan menüden Özellikler butonuna tıklayınız.


2. Adım
Yerel Ağ Bağlantısı Özellikleri menüsünden Internet İletişim Kuralları (TCP/IP) seçeneğine 1 kere tıkladıktan sonra Özellikler butonuna basınız.

3. Adım
Son olarak Aşağıdaki DNS sunucusu adreslerini kullan yazan kısmın başındaki kutucuğu işaretliyoruz ve Yeğlenen DNS sunucusu yazan yere 8.8.8.8
Diğer DNS Sunucusu yazan yere ise 8.8.4.4 yazıp Tamam butonuna basıyoruz.
Daha sonra modemi kapatıp açtıktan sonra filmleri gönül rahatlığıyla izleyebilirsiniz.



Windows Vista ve Windows 7 için Dns Ayarları;
1. Adım
Öncelikle resimde de göründüğü gibi Denetim Masası > Ağ ve Paylaşım Merkezi yolunu izleyiniz.



2. Adım
Daha sonra Ağ bağlantılarını yönet seçeneğine tıklayınız.


3. Adım
Yerel Ağ Bağlantısına sağ tıklayın ve ardından gelen menüden Özellikler seçeneğine tıklayın.



4. Adım
İnternet Protokolü Sürüm 4 (TCP/IPv4) seçeneğine çift tıklayın veya seçeneğine 1 kere tıklanıp Özellikler butonuna basınız



5. Adım
Resimde gördüğünüz gibi 2 adet kutucuk bulunmaktadır. Tercih edilen DNS sunucusu: yazan yere 8.8.8.8
Diğer DNS Sunucusu yazan yere ise 8.8.4.4 adreslerini yazınız ve Tamam butonuna tıklayınız.


6. Adım
Son olarak yazdığınız adresleri kaydettikten sonra Yerel Ağ Bağlantısına sağ tıklayıp Tanıla diyoruz ve modemimizi kapatıp tekrar açıyoruz.  
Artık gönül rahatlığıyla filmleri sorunsuz bir şekilde izleyebilirsiniz.

Sinevadi Ekibiniz
Saygılarımızla,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Film İzlerken Chat Sesini Kapatmak İçin  Simgesine 1 Kere Tıklayarak Sesi Kapatabilirsiniz.
 
Sitemizde bulunan videolar, video paylaşım sitelerinden alınmaktadır. Eğer hak sahibi videonun kaldırılmasını talep ederse sitemizden kaldırılır.
film izle - film izle - Teknoloji
Seni Seviyoruz Google