15 Ocak 2010 Cuma

Aynalar - Mirrors film izle


Türü: Gerilim – Gizem – Korku
Yönetmeni: Alexandre Aja
Yapımı: 2008 – ABD
Senaryosu: Alexandre Aja – Gregory Levasseur
Gösterim Tarihi: 22 Agustos 2008
Görüntü Yönetmeni: Maxime Alexandre
Müziği: Javier Navarrete
Süresi: 1 saat 50 dakikadır.
Oyuncular: Amy Smart – Kiefer Sutherland – Paula Patton – Jason Flemyng – Ioana Abur
Filmin Hakkında: Filmi bende izledim. Korku sahneleri profesyonel bir şekilde çekilmiş. Bazı arkadaşların bu film hakkında fikirlerinide almıştım. Hatta bir arkadaşımın bu filmi izledikten sonra 1 kaç gün aynaya bakamadığını bile bilirim. Bende bu filmi siz değerli ziyaretçilerimiz için paylaşmak istedim.

Filmin Konusu: Eski polis Ben Carson, bir süpermarkette gece bekçiliği yapmaya başlar. Bir zamanlar yangın geçirmiş mağazada devriye gezen Ben, duvarlardaki aynalarda bir gariplik sezer. Aynalar üzerinde yanıp sönen ışıklar arasında korkunç görüntüler oluşmaktadır. Aniden ortalıktan kaybolan bir görevlinin izlerini sürmeye başlayan Carson, şeytani bir gücün ailesini tehdit etmek üzere aynaları bir yol olarak kullandığını fark eder.
İyi seyirler dileriz.
Cd-1



Cd-2



Cd-3



Cd-4


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Film İzlerken Chat Sesini Kapatmak İçin  Simgesine 1 Kere Tıklayarak Sesi Kapatabilirsiniz.
 
Sitemizde bulunan videolar, video paylaşım sitelerinden alınmaktadır. Eğer hak sahibi videonun kaldırılmasını talep ederse sitemizden kaldırılır.
film izle - film izle - Teknoloji
Seni Seviyoruz Google